تجهیزات نمایشگاهی
تبلیغات در ایران با تکنولوژی های روز انجام می گیرد و ورود هر گونه تکنولوژی جدید دور از دسترس نیست خصوصاً تکنولوژی تبلیغات. بهره بردن از تکنولوژی فرآیندی است که در همه جوامع از آن استفاده می شود و کشور ما هم از این موضوع مستثنا نیست .
تکنولوژی تبلیغات روز به روز رو به پیشرفت است و شرکت های مختلف همیشه به دنبال روش های جدید تبلیغاتی برای جذب مخاطب و در نهایت فروش محصولات خود هستند.
در ایران سیستم های تبلیغاتی مختلفی در حال کار و بازدهی های مختلفی را دارند.
امروزه تکنولوژی های سمعی و بصری مختلفی همزمان با پیشرفت خود به یک نوع ابزار تبلیغات پیشرفته تبدیل شده اند.
در اینجا سعی داریم چند نمونه بسیار متفاوت از تکنولوژی تبلیغات را به شما ارائه بدهیم.

تری دی مپینگ
تری دی مپینگ یا پروجکشن مپینگ ترکیبی از نور و تصویر همراه با صدا و موسیقی است که به واسطه آن می توان احجام و سطوح نامتعارف را به سطوح نمایشی ویدئویی تبدیل کرد و ...

نمایشگر سه بعدی
نمایشگر سه بعدی (3D BOX) با بهره بردن از فناوری های روز دنیا مانند فناوری نانو و فناوری های شناختی، تصاویری سه بعدی بصورت معلق در فضا در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

سیستم مولتی تاچ
نمایشگرهای مولتی تاچ نوعی سیستم لمسی مجهز به کامپیوتر قدرتمند داخلی است که با توجه به موقعیت های مختلفی که برای کاربرد آن در نظر گرفته می شود.

TV Glass
نمایشگر شیشه ای یا همان TV Glass نسل جدیدی از نمایشگرها و انقلابی در سیستم های تبلیغاتی در دنیا می باشد.

فرش هوشمند
فرش هوشمند یا فرش تعاملی (interactive floor) تصویری است که بر روی سطح زمین مانند یک فرش نمایش داده می شود که به رفت و آمد افراد روی این تصویر واکنش نشان می دهد و تصویری متحرک را به نمایش می گذارد.

مجری مجازی
آدمک هوشمند و یا مجری مجازی در حقیقت ماکت انسان نما و ابزار تبلیغاتی مناسبی است که به دلیل مدرن و جدید بودن مخاطبان را به سمت خود جلب کرده و حرف ها و اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات را به آنها توضیح می دهد.