واقعیت افزوده
واقعیت افزوده ،ترکیبی از اطلاعات دیجیتال با محیط اطراف کاربر است. این تکنولوژی محیطی دیداری و شنیداری است که اطلاعاتی افزون بر آنچه از محیط پیرامون خود توسط حواس پنجگانه دریافت میکنیم، در اختیار ما قرار میدهد.
واقعیت افزوده در دنیای امروز بسیاری از غیرممکنها را ممکن میسازد و کاربردهای این تکنولوژی روز به روز در حال بیشتر شدن است.
از مهمترین مزایای این سیستم این است که شما می توانید تمام خواسته های خود برای تبلیغ و معرفی محصول و یا برندتان را به بهترین شکل برای مشتریان نمایش دهید. مشتریان شما با استفاده از گوشی و یا تبلت خود تصاویر ساده محصول و یا آرم برند شما را به شکل تصاویر سه بعدی، متن و یا حتی ویدیو تماشا خواهند کرد. تصویر ساده شما در هر ابعاد و در هر مکانی با استفاده از واقعیت افزوده، رزومه کاری کامل و کاملا بصری شما برای معرفی محصولات و برند شما خواهد بود. یک تصویر در ساده ترین حالت می تواند کارت ویزیت و یا لوگوی برند شما باشد و در حالت های دیگر یک تبلیغ چاپ شده در روزنامه، بروشور یا کاتالوگ محصولات شما و یا حتی تصویر نصب شده بر روی بیلبورد یک بزرگراه. کاملا بدیهی است که یک بروشور شامل معرفی محصولات یک برند، با یک متن ساده و چند تصویر، بسیار متفاوت تر و کم تاثیرتر از همان بروشور با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی و یا تیزر تبلیغاتی برای هر محصول است. و یا کارت ویزیت و لوگوی یک برند که به خاطر داشتن ابعاد کوچک در حالت عادی قابلیت هیچگونه تبلیغی ندارند می توانند با تکنولوژی واقعیت افزوده به بزرگترین وسیله برای معرفی و تبلیغات شما تبدیل شوند.
نحوه عملکرد
مزیت استفاده
کاربردها
نحوه عملکرد
بدین صورت است که با استفاده از دوربین گوشی یا تبلت و با فناوری واقعیت افزوده امکان نمایش فایل ویدیویی، فایل سه بعدی و سایر امکانات دیجیتالی را به تصویر اسکن شده اضافه می کند.
مزیت استفاده
نمایش همزمان صدها فیلم و عکس در یک صفحه از کاتالوگ، بروشور یا کارت ویزیت بصورت سه بعدی
هزینه تولید و آبدیت بسیار پایین
استفاده همزمان ده ها نفر بصورت همزمان
ایجاد محصولات سه بعدی در هر فضای کسب و کار و افزودن آب بر روی کاتالوگ
موثرترین و به روزترین ابزار تکنولوژی جهت معرفی محصولات و خدمات
کاربردها