اگر شما دارای یک کسب و کار و یا شرکت تولیدی یا تجاری هستید و برای تبلیغاتکسب و کار خود به دنبال روش های نوین تبلیغات و ابزار تبلیغاتی مدرن می گردید ، می توانید از محصولات ما استفاده کرده و از خدمات نوین آن بهره مند شوید .
در عصر امروز تبلیغات دیگر به تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای محدود نمیشود. اکنون و در دنیای امروز روشهای نوینی برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد که نگاهی به این روشهای مدرن تبلیغات در ایجاد دیدی گسترده نسبت به این مقوله میتواند بسیار مفید باشد و ایدههای کارآمدی را در ذهن فعالان این حوزه ایجاد کند.
امروزه تبلیغات و بازاریابیبخشی ضروری از دنیای تجارت را تشکیل میدهد. اگر محصولی خوب یا خدماتی مفید و کارآمد در اختیار داشته باشید، باید از هنر چگونگی فروختن آن نیز برخوردار باشید. البته با این وجود هنوز هم آژانسهایی هستند که برای تبلیغات محصولات خود از روشهای قدیمی و سنتی استفاده میکنند اما از سوی دیگر بازیگران پیشرویی در این بازار وجود دارند که به استفاده از روشهای جدید و مدرن تبلیغات علاقه مند شده اند.
آژانسهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که که استفاده از این روشهای مدرن را در دستور کار تبلیغاتی خود قرار داده اند و از ایدههایی که واقعا جدید و مبتکرانه هستند در تبلیغات خود استفاده می کنند. تبلیغات روزنامهای و آگهیهای تبلیغاتی ورقهای دیگر کارآیی ندارند.
اشخاصی که هنوز به تبلیغات روزنامه ای، تلویزیونی یا رادیویی امیدوار هستند و گمان می کنند که این تبلیغات میتواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفید بوده و در این امر نقش مثبتی دارد باید در دوره های جدیدی که روشهای جدید و ایدههای جدید تبلیغات را آموزش میدهد شرکت کنند. با معرفی محصولات زیر سعی بر این است که به طور مختصر این روش های تبلیغاتی مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود.
تری دی مپینگ یا پروجکشن مپینگ ترکیبی از نور و تصویر همراه با صدا و موسیقی است که به واسطه آن می توان احجام و سطوح نامتعارف را به سطوح نمایشی ویدئویی تبدیل کرد و ...
نمایشگر سه بعدی (3D BOX) با بهره بردن از فناوری های روز دنیا مانند فناوری نانو و فناوری های شناختی، تصاویری سه بعدی بصورت معلق در فضا در ذهن مخاطب ایجاد می کند.
فرش هوشمند یا فرش تعاملی (interactive floor) تصویری است که بر روی سطح زمین مانند یک فرش نمایش داده می شود که به رفت و آمد افراد روی این تصویر واکنش نشان می دهد و تصویری متحرک را به نمایش می گذارد.
آدمک هوشمند و یا مجری مجازی در حقیقت ماکت انسان نما و ابزار تبلیغاتی مناسبی است که به دلیل مدرن و جدید بودن مخاطبان را به سمت خود جلب کرده و حرف ها و اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات را به آنها توضیح می دهد.
واقعیت افزوده ،ترکیبی از اطلاعات دیجیتال با محیط اطراف کاربر است. این تکنولوژی محیطی دیداری و شنیداری است که اطلاعاتی افزون بر آنچه از محیط پیرامون خود توسط حواس پنجگانه دریافت میکنیم، در اختیار ما قرار میدهد.