زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلویزیونیسعی میکنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاببندی پیام خود را در کوتاهترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر تبلیغاتی خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.
این عوامل عبارتند از:
ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری
ضریب نفوذ بالای تلویزیون در میان خانواده های ایرانی می تواند با ساخت تیزر تبلیغاتی تلویزیونی به معرفی کسب و کار شما کمک شایانی نماید که این موضوع سبب شده است پخش آگهی تلویزیونیبه راهکار بسیار مفیدی برای گسترش کسب و کارهای ایرانی تبدیل شود.
در صورتیکه استراتژی و سناریوی مناسبی برای آگهی تلویزیونی خود برای ساخت تیزرانتخاب کنید و کارگردانی آن توسط یک تیم حرفه ای انجام شود ، میزان اثربخشی تبلیغات شما افزایش خواهد یافت.
—
استودیو JK به مدیریت جواد خیری با بهره گیری از کارشناسان متخصص و مجرب در زمینهانیمیشن و تیزر تبلیغاتی تلویزیونی ، این امکان را برای شما فراهم کرده ایم که تمامی مراحل ساخت یک آگهی تلویزیونی به صورت کامل شامل ایده پردازی تیزر تبلیغاتی ، انتخاب استراتژی تیزر تبلیغاتی ، سناریو نویسی تیزر تبلیغاتی، ساخت و طراحی تیزر تبلیغاتی و با کمترین هزینه ممکن را برای شما انجام دهیم و در نهایت آگهی تلویزیونی مطابق با درخواست شما پخش خواهد شد.