زمان استاندارد برای تیزرهای تبلیغاتی معمولاً بین 15 تا 50 ثانیه است و سازندگان آگهی تلویزیونیسعی میکنند با ایجاد یک درام مناسب و یک قصه منسجم و هدفدار و با استفاده از تصاویر زیبا و تأثیر گذار و رعایت اصول گرافیکی و قاببندی پیام خود را در کوتاهترین زمان ممکن به شما برسانند. یک تیزر تبلیغاتی خوشساخت مجموعهای از عوامل مختلف را در برمیگیرد. گاهی اوقات این اشتباه پیش میآید که فقط استفاده از دوربینهای سینمایی و با کیفیت برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی خوب کافی است اما در واقع عوامل زیادی در ساخت یک کار استاندارد موثرند که دوربین یکی از آنهاست.
این عوامل عبارتند از:
ایده پردازی خلاقانه و شناخت نیازها و اهداف مشتری تهیه سناریو گویا و اصولی برای گروه تولید و اطلاعرسانی به مشتری استفاده از عوامل حرفهای پشت صحنه ازجمله کارگردان، تصویربردار، طراح صحنه و لباس، طراح گریم و صدا بردار صحنه مونتاژ حرفه ای و مناسب با موضوع کار اصلاح رنگ و افزودن آیتمهای گرافیکی ساخت موسیقی یا استفاده از موزیک آرشیوی مناسب با ریتم تصاویر خروجی استاندارد و با کیفیت مناسب جهت ارائه به مشتری
نمونه هایتولید شدهپخش شدهتیزر تبلیغاتی استودیو JK
شما دیدن یک ویدئو یک دقیقه ای را ترجیح می دهید یا خواندن یک متن یک میلیون و هشتصد کلمه ای؟
آیا میدانید که ارزش یک دقیقه ویدئو طبق آخرین آمار مساوی است با ارزش یک مقاله ی یک میلیون و هشتصد کلمه ای!!!
جالب است بدانید بیش از ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰(یک میلیارد) کاربر هر ماه در یوتیوب ویدئو ها را دنبال می کنند!
یک موضوع جالب تر و مهم تر اینکه شانس رسیدن به صفحه ی اول گوگل با ویدئو ۵۳برابر افزایش می یابد!
شما می دانستید زمان ماندن کاربر در صفحه ای از سایت (time on page) که شامل ویدئو است، دو دقیقه بیشتر از صفحه ای است که ویدئو ندارد؟!
طبق آخرین آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۷ ، ۸۷ در صد از بازاریابان آنلاین بیشتر وقتشان را روی ساخت تیزر تبلیغاتی صرف می کنند و ۹۰ درصد ترافیک اینترنت شامل ویدئو خواهد بود؟!
یک آمار مهم تر اینکه ۶۵ درصد کاربران بعد از تماشای ویدئو وبسایت شما را مشاهده می کنند، تصمیم به خریدمی گیرند!
کسب وکارهایی که ساخت تیزر تبلیغاتی (ویدئو مارکتینگ) را شروع کرده اند ۴۶ درصد مشتریان بیشتری به نسبت بقیه دارند و تاثیر برند آن ها ۱۳۹ در صد بیشتر از بقیه است.
چگونه ویدئو مارکتینک کسب و کار شما را متحول می کند؟
در واقع ویدئو مارکتینگ یک رویه کاملا جدید و رو به رشد است که خریداران آنلاین بیشترین وقتشان را صرفش می کنند.
به این آمار در مورد رفتار کاربران نسبت به ویدئو دقت کنید:
۸۷ درصد کاربران شبکه های اجتماعی ویدئوهای برندهایشان رو دنبال میکنند ، این یعنی کاربران به دیدن ویدئو علاقه بیشتری به نسبت سایر محتوا ها دارند.
پست های دارای لینک ویدئویی ۳برابر ، بازدیدکننده بیشتری جذب میکنند ، به عنوان مثال اگر تعداد لایک های پست های اینستاگرام را در اکانت خودتان بررسی کنید ، متوجه می شوید که پست های ویدئویی به نسبت سایر پست ها تعداد لایک بیشتری دارد.
ویدئوهای آنلاین۱۰۰ درصد بیشتر شبکه های اجتماعی را درگیر می کند . در واقع کاربران شما ویدئوهای شما را دنبال می کنند و براساس آن ها تصمیم به خرید می گیرند!
مزیت استفاده کردن از ویدئو مارکتینگ چیست؟
نرخ کلی کلیک بیشتر (click rate)
بیشتر در معرض دید بودن
درگیری بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی
۴۶ درصد افزایش تعداد مشتریان
۱۳۹ درصد تاثیر بیشتر برند
اگر شما برای کسب و کارتان هنوز هیچ ویدئوی آنلاینی تولید نکرده اید شما نسبت به رقیبانتان عقب هستید! پس همین حالا شروع کنید.
برای کمک به ویدئو مارکتینگ برند شما ، در امواج وب انواع تیزرهای تبلیغاتی شامل موارد زیر: