تجهیزات نمایشگاهی

تبلیغات در ایران با تکنولوژی های روز انجام می گیرد و ورود هر گونه تکنولوژی جدید دور از دسترس نیست خصوصاً تکنولوژی تبلیغات. بهره بردن از تکنولوژی فرآیندی است که در همه جوامع از آن استفاده می شود و کشور ما هم از این موضوع مستثنا نیست .

تکنولوژی تبلیغات روز به روز رو به پیشرفت است و شرکت های مختلف همیشه به دنبال روش های جدید تبلیغاتی برای جذب مخاطب و در نهایت فروش محصولات خود هستند.

در ایران سیستم های تبلیغاتی مختلفی در حال کار و بازدهی های مختلفی را دارند.

امروزه تکنولوژی های سمعی و بصری مختلفی همزمان با پیشرفت خود به یک نوع ابزار تبلیغات پیشرفته تبدیل شده اند.

در اینجا سعی داریم چند نمونه بسیار متفاوت از تکنولوژی تبلیغات را به شما ارائه بدهیم.

نور پردازی سه بعدی 3D mapping

تری دی مپینگ

تری دی مپینگ یا پروجکشن مپینگ ترکیبی از نور و تصویر همراه با صدا و موسیقی است که به واسطه آن می توان احجام و سطوح نامتعارف را به سطوح نمایشی ویدئویی تبدیل کرد و ...

نمایشگر سه بعدی 3D Box holographic display

نمایشگر سه بعدی

نمایشگر سه بعدی (3D BOX) با بهره بردن از فناوری های روز دنیا مانند فناوری نانو و فناوری های شناختی، تصاویری سه بعدی بصورت معلق در فضا در ذهن مخاطب ایجاد می کند.

سیستم مولتی تاچ multi touch

سیستم مولتی تاچ

نمایشگرهای مولتی تاچ نوعی سیستم لمسی مجهز به کامپیوتر قدرتمند داخلی است که با توجه به موقعیت های مختلفی که برای کاربرد آن در نظر گرفته می شود.

نمایشگر بزرگ شیشه ای TV Glass

TV Glass

نمایشگر شیشه ای یا همان TV Glass نسل جدیدی از نمایشگرها و انقلابی در سیستم های تبلیغاتی در دنیا می باشد.

فرش هوشمند interactive floor تجهیزات نمایشگاهی

فرش هوشمند

فرش هوشمند یا فرش تعاملی (interactive floor) تصویری است که بر روی سطح زمین مانند یک فرش نمایش داده می شود که به رفت و آمد افراد روی این تصویر واکنش نشان می دهد و تصویری متحرک را به نمایش می گذارد.

آدمک هوشمند virtual promoter تجهیزات نمایشگاهی

مجری مجازی

آدمک هوشمند و یا مجری مجازی در حقیقت ماکت انسان نما و ابزار تبلیغاتی مناسبی است که به دلیل مدرن و جدید بودن مخاطبان را به سمت خود جلب کرده و حرف ها و اطلاعات در مورد محصول و یا خدمات را به آنها توضیح می دهد.